Hanne Kristine Vederhus Lien
Blogginnlegg
Min merkevaremåler – måling av merkevarekjennskap i sanntid
Mange synes merkevaremåling er både dyrt og utfordrende. Nå kan du måle effekt av merkevarebygging og markedskampanjer i sanntid, til en brøkdel av prisen du er vant til. (I tillegg får du et verktøy som kan hjelpe deg med å forutse hvordan markedet vil utvikle seg og få innsikt som hjelper deg med å ta treffsikre beslutninger.)
Slik bygger du mentale koblinger til din merkevare
Vi velger de merkevarene vi kjenner til, både som forbrukere og i jobbsammenheng. Ved å bygge merkevarekoblinger til kategori-inngangsporter, vil din merkevare komme lenger frem i målgruppens minne, og dermed øke sjansen for å bli kjøpt.
Fire erfarne rådgivere til Iteo
Aldri før har vi styrket laget så mye, på én og samme dag. Vi får inn offensive krefter innen innen innholdsmarkedsføring, podkastproduksjon, teknologi, samfunnsansvar og strategisk rådgivning.